Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2018 12:45 - Как да бъдем по - успешни ?
Автор: m8r9 Категория: Бизнес   
Прочетен: 453 Коментари: 0 Гласове:
1



    Здравейте, скъпи приятели, в днешната тема искам да определим какво за нас е наистина важно и какво ни прави успешни . Първоначално си задайте следният въпрос , Кое за мен е най- важно ? , отговорете си честно , аз за себе си съм отговорил и ще ви обясня защот отговорът ми е на първо място Здравето - защото именно , когато човек е здрав духо и тялом , то той тогава успява да свърши повече за своят бизнес или в своята работа , така той е по - деен и креативен в това , което прави , дори и в отношенията си с околните е по - добър , затова скъпи приятели запитайте се отговорете си на въпроса честно и разберете дали това , което искате всъщност не го имате вече. Аз го имам и Благодаря всеки ден преди лягане и преди ставане , както е казал Зиг Зиглар , човек на дейстието , който много харесвам с чувство за хумор и тн. " Колкото повече благодариш за нещата , които притежаваш , толкова повече такива неща ще идват в животата ти ". Не мислите ли , че е вярно това твърдение , защото аз съм убеден , че е така , правя го и го разбирам всеки ден , да,  не може постоянно да е така, ще има и несгоди , но те са проекция на твоето мислене за тях , тоест , ако мислиш и задълбаваш в даден проблем в момента в своят живот , толкова по- голям ще става той, спри се за ден- два , отърси се от моментният провал, стани и продължи със следващият етап от своят живот, извлечи своята поука от случващото се , поне да си разбрал , защо се е случило , разкодирай този проблем , разбери го и го подмини с поука . Това мога да ви посъветвам като млад и щастлив баща , който вярва в собственият си потенциал и не спира да се обучава от хора , които вече са по- напред в сферата на бизнеса ми, това е много важно да не спираш да се обучаваш и не говоря за стандартното обучение от Гимназията в Университета , не е че е голяма загуба на време , но опредлено не е най- доброто , което човек може да получи още на 18г. Аз не съм висшист и сигурно няма и да бъде не се знае , не съм го мислил конкретно , но съм минал доста обучения и имам доста натрупан опит и знания именно от несгодите в живота си и инвестициите , които съм направил , хората с които съм се срещал , това също е важно да се почувствате по - добре - връзките, те са мнгоо важни , защото както е казано " С хора се живее , не само с пари " , това също е една мантра , която ме води към висините в моят живот напред. И последно , което искам да кажа е моята любима фраза , която повтарям постоянно на моите близк хора , а и на себе си  - " Ако искаш най- доброто от живота , бъди готов да дадеш най- доброто от себе си ! ".



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: m8r9
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 62637
Постинги: 53
Коментари: 23
Гласове: 38
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930